Onsdag

Godmorgon..

Usch jag är så grymt trött så det finns inte.. Hade mer än gärna velat ligga kvar i sängen några timmar till men icke istället ska man in till Ams- skit..
Bussen går om typ 30 minuter så tänkte sitta här och slöa runt lite, lägger jag mig i sängen blir jag bara ännu tröttare..
Sovit gott?
Jag har sovit typ bra halva  natten, sen hostat resten, kanske därför jag är så trött. Åh jag vill bli frisk nu till helgen då det eventuellt blir party :) Annars i helgen blir det mest lugnt, och imorgon kommer min älskling hem , jag gillar lumpen när han får komma hem redan på tordagen- tummen upp!

Idag är ser min dag ut såhär, nu på morgonen som sagt Ams, sen hem och eventullet in till stan med mamma en sväng om jag orkar.. Sen ikväll ska jag fixa håret på typ min hm" grannes granne" haha några hus ifrån mig med andra ord! spännande.

Nu ska jag fixa lite, så vi hörs senare. Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0