Onsdag


jag sitter här redo att dra på mig ytterkläder och ett paraply och gå en liten sväng med hundrana. efter det så drar vi in till stan och fixar lite saker. fika, kollar möbler, handla och sådär!

Hade en sjukt jobbig känsla i kroppen inatt, låg vaken från 3 till 5!? inbillade mig att det var en person utanför huset. Jag hörde hur hunden var gnällig på nedervåningen, oja ni kan ju gissa vem jag trodde det skulle vara som skulle storma huset!!  jag vill skjuta honom!  men men sen somnade jag och inget har hänt än så länge!

Ge mig fredag så jag slipper sova ensamen mera, Joakim kom hem nu! -love

Nu skiker mamma att jag ska fixa nått med hennes hår, sjäälvklart!
 ( inte alltid så jätte kul att hålla på med hår bara för att man är frisör, inte på fritiden iaf)

Ha en bra dag!



My love

Kommentarer
Postat av: Bella

Håller verkligen med om det där med att fixa andras hår på fritiden!

2008-09-03 @ 21:30:44
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0