Söndag!

 Ja då var det söndag igen då! =/

Ägnade dagen igår tillsammans med mamma & pappa. Vi var i ullared, och jag tyckte det var riktigt mysigt och kul. Hade med mig en hel del hem faktiskt  vilket oxå är kul!

Igårkväll blev det bara tv o sova, vi båda vaar sjukt trötta. men idag är vi uppe och styr. Vi har bland annat rensat ett avlopp=O? vidrigt? sådär. Vi kom då att tänka på att man måste ju rensa sen ofta när man flyttat med och då slog mig tanken att aldrig, ALDRIG att jag sitter under tvättstället och geggar ut massa skit som föregående boende haft ner! Ingår avloppsrensning när man flyttar? det hoppas jag

Nu ska vi fixa ordning oss, vi ska nämligen på lägenhetsvisning =D och sen uträtta en del andra ärenden.
vi hörs ikväll.

Kommentarer
Postat av: Erica

wiiii! lägenhetsvising :)

2008-09-14 @ 16:59:10
URL: http://erkiperki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0