Tisdag

Godmorgon ..

Vilket väder det är ute, vill bara ut-ut-ut men det går inte, inte som jag mår just nu. Får nöja mig med en kopp kaffe på altanen i solen.
Just nu håller jag på med mina papper jag ska skicka in till kronofogden så dom ska hjälpa mig att få mina pengar min föredetta arbetsgivare är skylldig med, jag står fortfarande fast vid att han borde avrättas eller nått liknande, Jag har aldrig hatat en människa så mycket som jag hatar honom han är snuskigt vidrig!
Ajja, sen håller jag på och försöker få tag på min handläggare men hon har tydligen inte telefon tid förens på torsdag.- vadå telefontid? jag behöver få tag i henne nu...
Nu ska jag ringa till vårdcentralen också bara för dom är så himla bra- eller kanske inte så värst, vad tycker ni om dom igentligen?

peppat inlägg tycker jag, jag återkommer sen istället.
Ha det underbart ute i solen gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0