fy vad kul

 usssssss, för det första är jag super trött, och för det andra så har jag pollen allergi, jag är nog näst in till döende- överdrivet men vill bara gräva ner mig i en kudde.
Men nej då, om 30 min ska jag hoppa upp på cykeln och ösa ner till bobbet- känns bara så fräscht att sitta där och snora-nysa- och ögon som rinner och sen dra till med en ursäkt som " jag har pollen allergi" haha låter så fult tycker jag! Måste till apoteket och hämta ut medecinerna till det.

Vet inte alls hur dags jag ska sluta idag, men hoppas det blir skapligt, är ju ändå fredag. Detta som är jobbigt när man jobbar som anställd, man har schema att gå efter- man blir bra bortskämd med eget.

ne nog med klagandet! Ska ni göra för kul i helgen?
Min helg ser slapp och skön ut, ikväll blir det filmmys här hemma bla.

Måste fixa det sista.
Kramkram, ha en fin dag

Kommentarer
Postat av: Maria

jag ska jobba hela helgen. Hela lördga (7-21) och halva söndag sen byta däck på nya bilen. Men ikväll ska vi prämiär grilla :)

2009-04-03 @ 11:21:40
URL: http://marianordqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag ska jobba hela helgen. Hela lördga (7-21) och halva söndag sen byta däck på nya bilen. Men ikväll ska vi premiär grilla :)

2009-04-03 @ 11:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0