heeelg, underbart gött..

för en timma sen åkte Malin hem, har haft riktigt trevligt, först tog vi en runda på stan i det helt underbara vädret, gud så varmt det var, men jag klagar inte.  Efter det så cyklade vi hem hit och började mecka med hennes hår, resultatet blev så himla bra, hon hade en röd/brun grund så la vi lite olika blonda nyanser samt koppar i slingor, skit snyggt!

Nu ligger jag och min man i soffan och ska se på film, " bröllopsduellen", hoppas den är bra.
Imorgon ska vi åka en sväng till katrineholm och köpa en bänk:) och så ska jag fixa mormor och morfars hår!

bäst av allt, helgen ska bjuda på underbart väder... sjukt när vi åkte och lämnade malin på stationen så var det fortfarande riktigt varmt ute, sommmmmaren är på g mina vänner ;)

trevlig fortsättning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0