huvudvärk =/

blääsch, har sån grym huvudverk=/ ska nog snart borsta tänderna och krypa ner under mitt gosiga täcke, Hoppas innerligt att mitt huvud är på topp imorn- Måste verkligen ha mina glasögon på mig imorn, får jätte ont i huvudet av att sitta framför en datorskärm en heldag- Det är ju blandannat därför jag ska ha mina glasögon, jobbigt men synfel ska nog boka en tid till optikern och skaffa linser.

Fick med mig min man ut på en cykeltur på min hoj förut, ner till bosses och köpte varsin glass med strössel- mums, sen tog vi en promenad i stan. Så skönt att man kan göra roliga saker nu på eftermiddagen/kvällen. Klockan var liksom 7 när vi var på g hem och det var fortfarande vamt och ljust :) i like.

fy vad gött det ska bli med fredag/helg imorn, mmmm njuta. Och om det stämmer som jag läste så ska det ju vara super väder i helgen med :)

Nä sängen får det bli.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0