jag är sjuk :(

gud vad trist =/ fick bli att stanna hemma idag ändå, min röst höll inte riktigt och i mitt arbete är den typ ja det viktigaste. bläsch.
så ligger fortfarande i sängen och myser med mig själv och datorn, hehe. ska väl snart upp och göra frukost, tee och macka får det  blir. 
Sån dagen idag blir luuugn, bara ligga i sängen eller soffan för tills imorn ska jag vara frisk hade jag tänkt mig.
Jag som hade tänkt träna denna vecka med, går ju inte om man drar runt med en förkylning:(
åhhh haaar det här, tycker så synd om mig själv!

frukost!

Kommentarer
Postat av: Erica

Usch usch, vilken sjukling du blev :( Hoppas du blir frisk till valborg!

2009-04-27 @ 22:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0