Mätt och belåten

Slängt mig i soffan precis, har ätit och så nu. Gjorde korvstroganoff och ris samt en god sallad, fy vad gott det blev:) fick bli matlåda på det med,jag kan om jag vill. =)
Inväntar att andra avenyn ska börja nu kl 9 sen blir det nog sovdags efter det, orkar inte va så trött som jag var idag.

Förut blev det en promenad med Adeline iaf, trevligt, så skönt att komma ut och röra på sig, gött och välbehövligt.
Efter det har jag bara slappat hemma, och faktiskt städat lite, hehe, och ja nu ätit.

Skönt att hinna med lite här hemma än att bara sova-jobba-äta. Men jobbet idag gick faktiskt bra, var ju som sagt segt men fick iväg 3 sälj iaf :) Bara 3 dagar kvar sen helg igen, skönt:)  :):)

Naheep, ska fixa lite innan tvn början, natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0