mummms



Nu har vi precis ätit Wok och nudlar, mumms vad gott det är! smarrig matlåda imorn.
Nu sitter vi och gläpper mellan rent hus- room service- och du är vad du äter. första och sistnämna är ju helt sjukt allså, hur kan man bo så vidrigt, och hur kan man vara "ledsen" att man är tjock när man förtusan dricker coca cola till frukost?? konstigt- tycker inte ens synd om dem då!!!

Blev ingen solning ikväll, blev lite för seg för att orka gå ner och lägga mig där, så då sparade jag dem 50 kronorna.
Nu efter maten tänkte jag smälta den sen tänkte jag göra lite situps osv, har ju inte hunnit träna nått denna vecka, längtar som tusan tills nästa vecka då kör vi Adeline :) !!! taggad till tusen, så gött att ha gymkortet i plånboken ett helt år frammåt, stolt johanna! hihi.

Ne nu ska jag kolla vidare på tv, sen "träna"  lite och sen njuta av en duuuuusch...


(nu kommer mannen med en kladdkaka men jag ska mooootstå den, tror ni jag klarar det!? det tror jag iaf, är så himla mätt efter maten, sen får man sig alltid en tankeställare när man ser " du är vad du äter")


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0