så trött på detta!

usch, jag är så trött på att vara sjuk, vad ska man ta sig till, vad ska jag göra för att bli frisk!?!?
Jag tar det ju lugnt, visst jag ligger inte i sängen men sitter nu i soffan iaf, det är så himla tråkigt, får panik för jag inte kan jobba när man har ett jobb att gå till, jag saknar att träffa folk och skratta, usch vad jag hatar att vara sjuk!
Gud, bota mig

Sitter som sagt i soffan och kollar på nått skit på tv och läser bloggar. funderar på att äta lunch nu, har ju min lunch låda med spagetti & köttfärssås som jag skulle haft till jobbet idag, får bli att slänga in den i mickron.

ja så får det bli, tänkte fota lite sen och lägga in här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0