snor i mängder-- =/

okej såhär ligger det till, jag rent ut sagt badar i mitt egna snor känns det som och jag fullkomligt hatar pollen mest av allt i hela jävla världen! där var det sagt och det står jag för, man känner sig så ofärsch när man hela tiden nyser som jag vet inte vad och näsan rinner och rinner spelar ingen roll att man precis snytit sig- usch usch usch.

dagen har iaf beståt av att vi åkte till ikano för att shoppa på apoteket, blev hostmedeciner av 2 sorter panodil och nässpray så nu klarar vi oss nog.  Ska packa min väska med nässpray och mängder av pappernäsdukar till jobbet imorn, för dit ska jag orkar inte börja denna vecka med att ligga hemma, var ju sjuk förra veckan.
Blev även lite tycka synd om mig själv shopping inne på gina, en tröja samt linne och sen drog vi en repa på ikea och fick med oss en hylla och skrivbord som vi nu meckat upp, jätte bra blev det och bilder kommer!
Bäddat rent i sängen har jag med hunnit, så v har rena fräscha sängkläder utan sjukbasiler på.
Just ja vi var även en sväng och vattnade blommorna i ekängen oxå, kollade även hur varmt det var i Roxen, jag tippade på 8grader men så fel det var 14 dock är det ju typ på ytan men ändå!

så har våran dag sett ut, nu kollar jag på filip och fredrik och förut götta vi oss med våfflor, de ni.

Nu ska jag krypa ner i sängen och mysa.
sovgott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0