Godmorgon

trött som vanligt! -Sitter i soffan och väntar på att jag ska åka till jobbet.
verkar vara hyffsat varmt ute, misstänker att jag har för mycket kläder på mig!? eller mycket och mycket, jeansleegings och tshirt, hade tänkt ha en tröja med men kanske skippar det!

jahopp tisdaga då,hoppas dagen går undan idag med, vore riktigt skönt. Idag ska jag hem och ge mig ut på en lång promenad, hade tänkt åka till gymmet idag men känner mig mer sugen på en powerwalk, bra skönt!

Får paniiiiiiiiiiiiiik på mina jävla händer, åh kan dem bli bra snart. Kliar sönder dem :(  Vill att salvorna ska hjälpa så jag slipper gå tillbaka till läkaren=/

nu ska jag dra mig.
Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Sandra

svar. jaa ok, de har jag inte provat. kanske ska testa dom =) tack för tipset

2009-08-26 @ 18:02:53
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0