Gooooooodmorgon

ligger fortfarande i sängen och myser, GöttGött. Vaknade av att mamma ringde och väkte mig,snällt!
Så då hämtade jag datorn och gosa ner under täcket igen. Ska snart äta lite frukost, magen kurrar.

Nu var det helg då, och det blir en grumt lugn helg för mig eftersom jag legat sjuk sen i Tisdags.
Så ikväll blir det mys här hemma, äta tacos och kolla på tv/film. Nått gottit till det vore ju mysigt, jag menar det är ju ändå helg, får se helt enkelt. men Tacos ska iaf bli underbart gött, älskart.

Ne nu ska jag hoppa upp och äta frukost, sugen på en apelsin med, och givetvis ett glas med c vitamin- riktigt gott faktiskt

hejhopp, trevlig helg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0