hallonmumrik

hejhopp,
Sitter i soffan och degar, precis spelat lite mario cart och nu ser jag lite nyheter,spännande!
till det äter jag även hallonmumrikar, satan så goda det är.

Mamma och pappa va här förut på en kaffe, trevligt :) ett tag sen dem var här, Mådde ju bättre idag så har inte behövt ligga i sängen iaf. Nowa var med oxå, hon är allt bra go. På vägen ut vart hon attakerad av hunden Ludde som bor här nere, haha. har aldrig gillat pudlar riktigt, och tror inte Nowa är överförtjust i dem heller med tanke på att min faster har 2 stycken som mer än gärna hoppas på Nowi!

Helt sjukt, kom på en tröja som jag inte sett på några veckor och började därför leta efter den men hittar den inte någonstans=/ vänt på alla kuddar i soffan och verkligen överallt, fan hyffsat ny var den med och skön som tusan, var är du ? Ska ringa hem och se om mamma sett den, men känns som hon borde hittat den på för länge sen isf..Får hoppas jag hittar den!


Men som sagt blir en mys kväll här hemma idag för mig och min käreste.

ha en mysig kväll, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0