hej hopp

godmorgon. Precs ätit upp en tallrik med youghurt, känns som jag somnar vilken sekund som helst vilket oxå vore skönt för jag har sån hemsk magvärk=/  Får väl säga som vanligt " Hoppas dagen går fort". Torsdag idag ju, fredag imorgon, tusan vad veckorna springer iväg.

Igår var vi inne på kalas hos jonas och Malin. Malin Fyllde 24 år. Trevligt, och gott med tårta hehe. Efter det åkte vi hem till mamma och pappa en sväng innan vi drog hem till oss.  Skulle hämta deras presentkort till sf som jag köpte till pappa på hans födelsedag. Vi ska nämligen och se beck imorgon så då ska jag köpa dem när jag cyklar hem från jobbet.
Hoppas verkligen filmen är bra, men enligt aftonbladet hade den inte fått så många plus! Vi får väl se.

Nu måste jag dra mig.
ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0