Natti natti

Dags att krypa ner i sängen, sugen på att se en film men klockan börjar bli "mycket" för att orka upp imorgon.
Åh vad jag vill vara ledig en vecka till, och en till, och en till.... Men ändå skönt på ett sätt att komma tillbaka till verkligheten och ens rutiner, även om mina rutiner inte är så roliga, sova,jobba,äta, sova job.... Men nu har jag bestämmt mig för att gå in för min träning, lättare nu när man somsagt kommer in i sina rutiner än på semestern när man hellre äte glass och göra massa roliga saker än att gå till gymmet. Men nu så, det har jag lovat mig själv och ska verkligen föröska hålla det. Ska dessutom unvika sötsaker, iaf i veckorna se hur det går men ska nog gå bra bara man är 2 om saken, skit svårt ju om sin sambo inte är på samma nivå, men tror vi är enade om den saken :)

nahepp, sängen var det ja, vill inte! men Godnatt på er


Mitt hjärta

Kommentarer
Postat av: Ellen

tack du snälla:)

2009-08-10 @ 10:03:27
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0