och så var det morgon igen..

oj vad fort veckan har gått, redan fredag imorgon, hur fantastiskt är inte det? :)

Igår slutade jag vi lunch för jag skulle ju till läkaren, det gick bra och jag fick en massa salvor på recpet, hoppas dem funkar nu annars skulle jag tillbaka =/
Efter det åkte jag tåget till kimstad och umgicks med min familj och fixade lite hår:) tog tåget hem vid 8, somsagt jag ölskar den nya tågstationen ikimstad!

Idag då, torsdag och jag ska jobba ända till klockan 7, inte så kul. Men får hoppas tiden går fort helt enkelt. Är ju ändå fredag imorgon :) Då blir det kräftor och smörgåstårta hemma hos mamma och pappa med hela familjen :) Trevligt :)


Nu börjar det bli dags att hoppa upp på cykeln och brasa ner till jobbet då, Hoppas på en bra dag så man orkar med:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0