snörvle snörvel.

Nu är jag riktigt trött på att snora( mysig information?)  Mannen skulle köpa med sig en ny nässpray till mig när han åker hem, måste verkligen ha en då den gamla är så tom som den kan bli. Och utan nässpray överlever jag inte en dag på jobbet.  För imorgon är det dags för jobb!

Ligger i sängen och dricker lättdryck med äpplesmak, gott. Jokke åkte nyss ut till Ekängen för att det skulle komma någon och titta på Peggan, hoppas verkligen personen i fråga vill köpa den, då är vi äntligen av med den.
Skulle igentligen också följt med men orkade verkligen inte, kännermig lite små seg i kroppen då det inte bara blev en redbull/vodka igår. Men jag överlever som alltid. Kom hem vid halv 2 tiden, trött som tusan och mätt och belåten efter min korv jag köpte i en korvmoj. Vaknade till på ett märklig sätt imorse, hör någonting som låter lite lustigt, ungefär som när någon äter ett äpple och mycket riktigt bakom mig ligger jokke och smaskar på ett äpple sådär på mogonkvisten för att han kände sig lite hungrig, hahaha kan inte sluta skratta, liksom ett äpple klockan 6 på morgonen! haha

YES, nu är peggan såld. Jokke ringde precis och sa att snubben köpte den. Tusan vad skönt!

Nu börjar jag bli hungrig känner jag, ett äpple kanske vore nått att dämpa hungern med?!



Kommentarer
Postat av: Erica

Härligt att han sålde bilen :) och KRYA PÅ DIG!

2009-08-16 @ 22:06:51
URL: http://erkiperki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0