Te med honung!

Sitter här i soffan och myser, dricker te med honung i för att få min hals att må bra/bättre, har köpt en massa halstabletter så jag överlever jobbet oxå, för som ni vet så är min semester slut imorgon :( time to work och jag känner mig inte alls pigg på det, semester är bra sköööönt. Älskart. men men jobba måste man oxå.

Jag och min älskade drog ut till Ekängen förut, låg och stekte i solen och badade, riktigt skönt i vattnet, var i 2 gånger :) det ni!
Åt glass och myste, sen vid 5 åkte vi hem igen, kände att man ville hinna va hemma och styra och fixa lite, kanske försöka lägga sig skapligt så man orkar upp i morgon när klockan ringer 7:30- (usch mår illa av tanken redan) Har ju vant sig vid att kunna somna sent och vakna sent. Men det vänder väl snabbt, hoppas det är en såndärn vecka som bara svichar förbi för då är det snart helg ( som min kusin sa, " Kusin du lever för fredagar" ) och det ligger nog nått i det, jag älskar fredagar, då är jag som lyckligast, då kan jag med glädje trampa bort till jobbet bara för att man vet att om några timmar är det helg!

Nu blir det snart middag, gottgott- sent som vanligt, men vi kom på att vi måste ju ha matlåda tills imorgon. Så det blir stektris med kyckling- riktigt gott!




Just ja, hunnit med och färgat håret med, glömt vissa bild, men är riktigt rött, ser inte riktigt resultatet på detta kort, svårt att få det bra på bild men får försöka fixa ett annat, men hur som haver rött är det och jag är nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0