tjohej

Och så var det kväll igen. Dagarna går så extremt fort så det finns inte, och jag gillar det inte alls, inte ett dugg faktiskt med tanke på att min sista semesterdag är på söndag =/ blää, Tillbaka till verkligeheten!

Idag har jag färgat mitt hår, det blev riktigt bra, har dock inte hunnit ta nått bra kort, så får försöka få till något imorgon istället. Efter att jag umgåtts med Adeline så tog jag bussen ut till Ekängen där mannen höll hus. Stannade kvar och käkade, pizza-gött. Sen ett parti kort med Maria och Daniel sen drog vi oss hemmåt.
Imorgon åker föresten jag och min käraste till sthlm, Tåget går 9 imornbitti så kanske dags att gosa ner i sängen. Blir lite stan och grönan imorgon- mysmysmys! Sen tillbringar vi natten på hotell, kommer bli perfekt!

Nuni ska jag kolla vad man ska ha på sig imorgon sen försöka packa så liiiite som möjligt i en väska så man slipper dra runt på det.
Sovgott, natti

Jag älskar dig MASSOR <3


Kommentarer
Postat av: Erica

hoppas ni får det bra i stockholm :D

2009-08-06 @ 21:05:34
URL: http://erkiperki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0