joliepolie

Godmorgon :)

Ligger fortfarande i sängen och myser, Mannen åkte till jobbet vid halv 9 och jag kunde inte somna om efter det, typiskt!
Sitter därför ch kollar igenom mera bilder som jag pratade om igår, hitta enhel del.
Tänkte bjuda på några.

Man har ju ändrats sig ett X antal gånger under åren.
Här en lond period ( Är ju visserligen blond naturligt, men har ju jämnt färgat mörkt dem senaste åren, men här var jag sugen på mitt blonda igen)


Dessa bilder är dock inte så pass gamla faktiskt, men gillar håret och färgen!



ojoj, detta här typ 05 skulle jag tro. Som sagt man har ändrats en del under årens gång. Men jag diggart!



Lite mera,
Från 06 serjag på bilden


Somsagt sjukt kul med massa bilder, har miljontals till, men orkar inte mer. Nu är det dags för frukost.

Kommentarer
Postat av: Marie

Åh, kul att se massa med olika frisyrer på dig gumman.. Du passar verkligen toppen i allt, men svårt att se att det va du på vissa bilder.. Alltid kul att titta tillbaka på hur man förändras genom åren du.. Ha det gött!

2009-08-17 @ 08:12:31
URL: http://mommari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0