hej hopp

Maten är fram dukad på bordet och nu är det bara herrn i huset som fattas.  han borde komma vilken minut som helst.
Idag har jag varit riktigt duktig faktiskt, hehe. Storstädat hela lägenheten, dvs dammsugit dammat, svabbat våttorkat ja allt, och fy vad jobbigt det var, helt slut när jag var klar men nu är det rent och fint här hemma :)
 
Gårdagenvar riktigt trevlig, eller kvällen ska man väl säga, blev en sväng på marknaden med familjen, sen hem till kimstad där vi åt smögåstårta samt kräftor, till "efterrätt" blev det fika på munkar vi köpte på marknaden, mums.
  Åkte hem vid 22 nån gång, var så sjukt trött.

 
hoppsan blev ett litet break, jokke kom hem närjag skrev så vi satte oss och åt direkt innan maten blev kall.

Ska snart fixa ordning mig så ska vi åka ut till ikano en liten snabbis, Jag ska till apoteket och hämta ut mina salvor jag fick recept på i Onsdags, inte hunnit gjort det än.
Sen vid 17 så kommer jokkes päron och hämtar oss så ska vi åka och fiska kräftor,spännande- aldrg gjort det förut.

ha en bra lördag kväll :)





Kommentarer
Postat av: Ellen

åh guu så kul att FISKA kräftor!! Vart gör ni det? Så mysigt!

2009-08-22 @ 19:53:43
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0