2a advent

Godmorgon! helgens och veckans sista dag Söndag är här och även 2a advent. Precis ätit en god adventsfrukost besdtående av färska frallor från ica med smällt ost nu vet, mums!  Sitter även och diggar till filmen Mamma mia som går på tv.
Ska snart göra ordning mig så ska vi dra till Ikano och shoppa julklappar. Se om jag hittar nått bra, men har lite klart för mig som köpa. inte långt kvar till julafton nu, 18 dagar? Tiden går snabbt.  Roliga saker inplanerade tills dess med, först ut nästa helg blir Winnerbäck på fredag. Sen helgen efter det blir det kryssning med jobbet. Galet!

Denna helg har iaf varit bra, blev öl med Teppan i fredags. Igår var man lite små sliten, åkte hem till mina päron och myste där. Åt mat och kollade Robinsson. Somnade typ direkt när vi kom hem, sjukt trött.
Ikväll blir det Bio, Luftslottet som sprängdes! äntligen.

Nu ska jag ta ta i dagen! Ha det bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0