3dje Advent

Då är man hemma i lägenheten igen, spenderade natten i kimstad med mina päron. Trevligt.
Gårdagen blev det även julklappsshopping med mamma-mysigt. Fick med mig ett par klappar så nu börjar jag se ett slut..
Var på ikea förut och handlade sängen jag velat ha sen vi flyttade in här och nu äntligen shoppade vi den. Blir nog super snyggt MEN det verkar vara ett evighets projekt att få ihop den, shit allt är verkligen i pytttesmå bitar, Men heja det blir nog bra det där. Jag håller mig lite utanför det projektet då mitt humör ofta blir väldigt dåligt när jag ska mecka, haha.  Istället drar jag ner till kontoret och klipper jonas sen och även jobbar några timmar såhär på söndags eftermiddagen :/

OCH snöar det gör det :):):) vetitusan hur jag ska ta mig ner till stan bara, kommer jag dö o jag cyklar? kanske lika bra att gå!? Ajja, mjukis kommer jag iaf glida i, är ju ändå söndag och då struntar jag i klädpolicyn!hehe

Hoppas ni haft en kul helg! 3 Advent idag, snart är det jul:)



Dessa köpte jag på VILLAGE för några veckor sen, super söta! Dem pryder tavellisten i hallen just nu


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0