Detta är mys

Jag bara älskar denna årstid på ett sätt, den är så grymt mysig, tända en herrans massa ljus, mysa ner under en filt och ja bara mysmysMYS, Det gillar jag galet mycket.  Sitter just nu i soffan med en filt och lyssnar på julmusik, Jag älskar julmusik, så kärleksfullt.  Tänd ett ljus är en klar favorit.

Annars då? Efter jobbet drog jag en snabb runda och köpte 2 julklappar. Efter det öste jag hem, hade tankarna på att pka till Sjukhuset och ta svinsprutan vilket var otippat av mig som inte alls brytt mig förut, men mamma var nämligen på vårdcentralen idag och tog den och då kände jag bara "varför inte? förlorar ju inget på det direkt?" Men ska fundera på det så kanske jag tar den imorgon istället. Har ni tagit?
Blev hämta mat från saigon tae away, mums och kollat på andra avenyn, nu är det hockey på här hemma. Inte så jätte intresserad när det gäller att se på tv, mer stämning och se live, då är det riktigt kul.

Om man skulle ta en sväng ner till tvättstugan och boka en ny tid,kom aldrig så långt sist!
Så får det bli.

Ha en mysig kväll


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tänkte ta sprutan på fredag, om jag har lust! hahha!

2009-12-08 @ 22:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0