Lussebullebak

Håller på att baka lussebullar:) Mums! Äntligen tog jag tag i det.
Sitter och kollar på ullared nu medans deg och allt jäser och har sig, haha hur muppigt är det inte? men men rätt underhållande iaf..

Då var iaf Måndagen snart avklarad, och jag är faktiskt nöjd över den, rullade på rätt bra och vips var klockan 17!  Hoppas det fortsätter så resten av veckan.
Insåg att jag kanske inte har sådär super mycket att skriva om, men nu vet ni vad jag gör iaf, hehe.

Ha en mysig kväll



En bild på mig och min vackra vän!

Kommentarer
Postat av: adeline

HAHAHAHAHA två snygga muppar :)



Puss Gull ;)

2009-12-07 @ 21:54:06
Postat av: Johanna

hahah jaavisst:D

pusshjärtat

2009-12-07 @ 22:37:02
URL: http://jolieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0