En mycket trevlig kväll:)

jappjapp, blev en helmysig och trevlig kväll med Erica. Hon åkte hem för typ 30min sen.. Nu sitter jag och kollar på tv och glor runt lite här. Väntar på att mannen ska komma hem, men lät som dem hade roligt och verkade inte planera hemgång inom den närmaste timmen och jag börjar bli trött så ska snart kasta mig i sängen och njuta av lite space! På söndag blir det köp av en ny säng! NAJS

Idol då, vad säger vi?! Finalen var grym grym grym. Jag diggar båda enormt men hade tyckt det vore grymt coolt om det var Calle som stod som vinnare av idol 2009! Men blev som jag alltid trott, Erik vann och det var kul det me, han är riktigt bra, men lägger min röst på calle då jag tycker det är roligare med lite "egen" stil. Min åsikt!

Nu ska jag borsta mina täääääänder sen inta sängen!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0