För det är fredagsmys...

äntligen fredag, jag har ju somsagt legat en dag före i mitt huvud hela tiden men nu så äntligen är det fredag :)
Sitter i soffan och äter frukost och kollar på Vakna med the voice. Var lite väl snabb upp ur sängen närklockan ringde, tänkte att den var lite mera än den egentligen var. Ajja gött att kunna ta det lungt innan man ska iväg :) Åh sugen jag blev på kaffe då, får bli en sväng in på mcdonalds och köpa mig en latte innan jobbet !

Idag blir det jobb till typ 15-16 nånstans där imellan. Sen blir det hem och fixa lite, sen kommer Erica så blir det kolla idolfinal och sådär :) Mys.

Men guuud, så mörkt det är ute:S känns som jag sitter uppe mitt i natten!

Nähäpp ska fixa klart mig, Ha en bra dag :):)
Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0