Godmorgon

Sitter på jobbet och jobbar helt enkelt :) tänkte passa på att uppdatera här mellan mina samtal.  Se hur lång tid detta tar, hehe..

Känner mig väldigt trött idag, fullt upp igår, först ut jobb som alltid. Sen vid 19 kom 2 stycken som jag skulle göra slingor på, tog sin lilla tid då båda skulle ha i hätta och jag bara har en.  Men vid halv 11 var vi klara. Då var jag helt galet trött så bara göra sig redo för sängen och krypa ner under täcket. Somnade som en stock!
Vaknade dock lika trött och vandra in som en zombie i duchen men jag överlevde/er och sitter somsagt på jobbet nu..
Dagen idag bestär i stortsätt av ingeting förutom jobba till 17. Men har nog tänkt mig en lugn kväll tillsammans med min man. Dock är det hockey idag så han lär väl inte vara så överdrivet soocial! hehe

nu ska jag vara lite effektiv här.
ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0