Idolfinal men trevligt sällskap!

Sitter och väntar på Erica, Blir myskväll med henne, eller ska man kalla det idolkväll? Vi ska iallafall se på idolfinalen och äta tacos och säkerligen prata en massa strunt. Vi brukar vara himla bra på det iallafall. Joakim är på julfest ikväll med hans jobb så därför passar det extra bra med idolkväll! Eller hade ju inte spelat nått roll om han var hemma men ni fattar..

Vem står som vinnare av idol 2009 tror ni?
Jag har inte en anning, men känslan säger väl att det är Erik som står i rampljuset och sjunger finallåten ännu en gång men kan lika bra vara Calle.

Har myst till det här hemma med en massa ljus tända, älskar levande ljus, det höjer mys faktorn till MAX.
Har hoppat runt till massa ljusmusik och har nu övergått till ABBA, the winner takes it all den låten får mig att känna massa känslor i kroppen vet ej varför men det bara är så.
Jobbet idag var lite trögt men jag överlever, fortfarande några på kontoret ett par stycken är i fjällen och öser och jag är inte ett dugg avundsjuk eller så!, vi är inte så många nu när alla är där ens, endel har fått gått och det märks av! men det är mysigt för det. Och nästa helg är det kryssning med jobbet samt sthlms kontoret och det ska bli GALET roligt.

Nu borde Erica komma snart så ska traska ner och möta henne vid parkeringen, första gången hon är här och då har jag ändå bott här sen i Mars. Fort tiden går, ibland för fort kan jag känna. Veckorna- månaderna bara flyger förbi. Dock har denna vecka känns som en evighet.

Ha en galen rolig eller myskväll nu allihoppa vad ni nu ska göra :)
Kramar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0