juldagen

Jahopp då var denna dag oxå snart slut, en väldigt seg slappar dag enligt mig, många taggar säkert för fest, är ju tydligen den stora festdagen idag men icke jag, jag spenderar min kväll hemma i Kimstad tillsammans med mina päron, det känns bra det med.
Har precis käkat lite (känns som det är det enda jag gjort dessa 2 dagar men det hörväl till) kräks snart på denna julmat!!! Om 10 minuter börjar en film vi ska se, stenhuggarn tror jag den heter, verkar grymt bra.  Ja det är väl det som står på schemat.

Gårdagen allså julafton var väldigt mysigt, fick fina julklappar så jag är mer än nöjd. Blev lite spel på kvällen innan Jonas, Malin och Melissa åkte hem och det var sjukt kul, tackar min pappa som stod för underhållningen, haha..
Bilder kommer

Hade tänkt föreslå bio ikväll med päronen men fanns bara 1 biljett kvar till Göta kanal 3 så det blev inget..


Men ha en kul kväll!
Kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Hihihihi, svärfar är nunnings kungen :-P HAHA!

2009-12-25 @ 21:08:54
URL: http://malinwisth.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar; den är köpt i usa. vet inte om de går att köpa i sverige?

2009-12-27 @ 21:36:09
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0