Snart dags att avsluta år 2009

Snart dags att skjuta upp champangekorken och skåla in  2010! Sjukt, vart tar åren vägen!?
Blir att fira nyår i Ekängen tillsammans med Maria & Daniel samt ders vänner, kommer nog bli riktigt roligt :)

Min dag idag har varit bra, fick sluta kl 12 så då tog jag en veva på stan med Adeline, fick med mig en fin ögonskugga från make up store samt ett par skor från DNA. När jag väl skulle dra mig hemmåt kom jag på att jag inte hade nyckel med mig då jag fick skjus av jokke imorse, Fan! Tog tåget till Nkpg och möte upp mamma och pappa, tog en fika sen åkte vi hem till Kimstad.  Men vid halv 5 hoppade jag på tåget till linkan igen.
Klippt Jocke sjöö och nu degar vi i soffan. Tänkte snart ta mig ett bad, eller hm ska man ta det imorgon på dagen kanske?! vi får se..

Sitter och drömmer mig bort till en annan plats här i världen,Grymt sugen på att åka till Thailand bärjan av nästa år, Värt att sova på saken, grymt grymt sugen. Känns som massor åker dit nu, 3 från jobbet lever /ska leva livet där närmsta månaden, Inte alls avundsjuk, inte ett dugg! ha..

Ne nu ska jag kolla tv.
Hoppas ni får en helt underbar nyårsafton,försöker slänga in ett inlägg imorgon med, kanske visa nyårsoutfiten?

Kramkram

Bjuder på en bild på Melissa från julafton! Sötnosen :)<3



Kommentarer
Postat av: Erica

Jag vill också åka till Thailand! Underbara land!! Men synd att man inte är gjord av pengar liksom :P Får blir den dagen jag är rik. haha. Miss You, hoppas du får en bra nyårsafton <3

2009-12-30 @ 21:02:48
URL: http://erkiperki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0