aj- mina ben

Det känns i benen att man jobbat hela dagen, speciellt ståt upp men riktigt kul att se att det blev lite dagskassa att räkna ihop:) , så ska bli skönt att sova nu, ligger här i sängen och ska snart släcka lampan och ringa baby.
Kom hem runt 18, var ju på stan med mamma med. Väl hemma gick jag ut och gick med Malin, alltid trevligt tiden går så fort för man har så mycket att prata om.
Annars har jag inte gjort mycket, lagade ordning en liten matlåda förut, så tråkigt att lägga ut pengar på mat =/  matlådor gillar vi:D Sen har jag kollat andra avenyn som jag höll på attmissa tills mamma påminde mig.. Idag var det faktiskt ett riktigt bra program, har börjat tycka att det varit lite långdraget nu senaste programmet men men gillar iaf!

Nä nu ska jag sova.
Föresten jag bokade biljett till frisörmässan i Elmia idag:) fan vad jag längtar:)

Godnatt



Kommentarer
Postat av: tess!

gud va kul att du jobbar då :) är det den salongen i ljura? :)

2009-02-04 @ 20:36:14
URL: http://ottossun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0