Bloggtorka?

Känns som jag hamnat i någon sorts bloggtorka.  Har inte haft lust eller ork att skriva nått inlägg i helgen så därför tänkte jag försöka få ihop nått litet nu.

Sitter ordningfixad här och kollar runt på bloggar och allt som man gör när man sitter framför datorn.
Min älskade laptop är äntligen av med viruset jag lyckades få på den så nu kan jag köra med den igen! great.
Klockan 15 ska vi vara hos mormor, det är hennes födelsedag så vi ska dit och äta och mysa.
Jag och Joakim har köpt en stor bukett med blommor och ett fint kort med en trisslott i, bra fantasi va? :)
Ska bbli gött med kalas iaf!
Annars har helgen bara beståt av tv,film, WII och mys. En skön helg med andra ord, Laddar upp inför min kommande vecka! Men mer om det ikväll gottfolk.

Nu ska jag in och hoppa på mannen ;)
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0