en lillebror helt enkelt



Precis konstaterat att jag har en måttligt störd lillebror !



Sitter i sängen och glor på lillebror som går runt och snockar opch går runt i pumps i mitt rum (Snart hans rum =/ ) .
Har klippt pappa, och snart klippa lillebror, kul att få fritid-not.
Efter jobbet kom mammi o pappi och hämtade mig, åkte med dom och handlade,fick med mig 2 böcker hem, gillar bokrea, de hade kostat 179:- /st och nu kostade dem 19 :- alldeles utmärkt pris.

Fredag imorn hur gött som helst, helgen kommer bestå av packning till flytten, på måndag får vi nycklarna :):)

Okej dags att klippa lilleman snart har han väl gått igenom varenda pryl i rummet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0