Godmorgon


Fruktansvärt trött är jag idag, skulle mer än gärna ligga kvar i sängen och sova.
Men nope, ska snart borsta tänderna sen gå ut till bussen och sen ta tåget in till Nkpg.
Får se vad som görs på jobbet idag, blir lugnt för min del som det sur ut nu, en säljare från Wella kommer på besök så blir att lyssna på vad han har att säga, alltid kul med säljare.
Blir nog en skaplig hemfärd, sen tror jag att mamma och pappa ska till biltema/ikea, så kanske hänger på dem, så kan jag visa cykeln med ;)
Och sen ikväll ska jag börja packa lite lådor med, mannen leder stort än så länge, lådor överallt! =D

påtala om annat, tusan vad snö det är =/ tycker det kunde kommit i julas i stället, bläsch jag är sugen på vååår, ljusa stentvättade jeans, korall färger, tunna skor- mums ge mig.

Dags att borsta tänderna,
ha en bra dag


Kommentarer
Postat av: Maria

åh va roligt med flytt! :) Hoppas det blir fint! Får komma och kolla sen när ni har kommit i ordning :) Och så tycker jag vi ska ta den där fikan på stan snart med. Ska kolla i fickan i veckan ;)

2009-02-23 @ 10:15:59
URL: http://marianordqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0