Hjärtan


Hejhopp,
Nu är jag hemma hos mig, saknar mannen redan, men drar dit på onsdag igen:)

Idag har vi hunnit med rätt mycket känns det som. Började med att vi tillsammans färgade min utväxt- tur man har en händig man :) efter det blev det dusch och lite sånt. Sen pälsade vi på oss och drog ut och gick promenad på isen samt åkte spark, älskar att åka spark, gjorde det jämt när jag avr liten så det var ett par år sen sist- Bröderna pajjade min spark om jag inte minns helt fel =/  Efter det blev det fika med muffins från igår och sen hamnade vi i sängen och tog en power nap som varade lite förlänge så vi båda vart sjukt trötta.
Åkte hem med halv 6 bussen, och väl hemma fick jag ett paket av mammas kompis, choklad hjärtan, sen fick jag även gelehjärtan av mamma och pappa. Tror jag förätit mig av det i helgen redan- men vem har sagt att man måste äta upp dom just nu? precis!

Funderar på att rensa i mina garderober, Bestämmt eller fått order av mannen av att kläder jag ej använder inte ska med i flytten så lika bra att rensa ut skiten- men uhhh jag ahr så galet svårt att slänga kläder även om jag ej använder dom så är det svårt =D hehe.. -men men.

Gud vad jag längtar till flytten, somsagt inte alls långt kvar nu, blir en sväng till ikea nästa vecka, måste inhandla spelar, tv- bänk och lite sånt.

Nu, peeling och ansiktsmask! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0