Vad mycket man samlar på sig..


Hållt på att rensat i lite lådor och sånt samt packat ner i kartonger, kommit på hur mycket man samlat på sig i sina dar, mycket skit helt enkelt, Så blivit endel som hamnat i skräppåsar, och mer lär det bli, inte gett mig på garderoben något speciellt än- Det kommer i helgen.

Dagen idag har bestog av jobbet på förmiddagen, sen efter lucnh så åkte jag till banken och fixade lite, sen fika med mamma och mormor:) Även varit med mamma och pappa till biltema där jag visade cykeln jag vill ha, så hoppas på att får den i slutet av mars /början av april, då är det cykelväder hoppas jag.

Imorgon blir det sovmorgon, börjar kl halv 12 -  underbart skönt, har varit så grymt trött nu senaste dagarna så en sovmorgon sitter riktigt fint.

Nahepp, ska ner och hänga upp en tvätt.
Sovgott sötnosar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0