ansiktsmask



Varit med mamma och handlade idag, då köpte jag på mig lite produkter till mitt ansikte då min hy har blivit lite tråkig- blev en djuprengörande peelin samt lite ansiktsmasker. Så nu har jag precis peelat samt tagit bort en ansiktsmask, lite roligt att pilla med sånt, var en sån som stelnar på huden så man får dra bort den, mycket "roligare" än sådana som man bara sköljer bort med ljummet vatten.   så nu känner jag mig väl lite färsch eller nått, är väl inte så man får en chock för "guuuuuud vad ren och fräsch jag blev", men det känns bra att veta att man har gjort den iaf :)

Skulle även hämtat ut mina visitkort idag men när jag och mamma kom dit var klockan halv 1 och tydligen stängde dom 12- Galet tidigt! så får se när jag hämtar dom, får nog bli nästa vecka, orkar inte åka in imorn bara för den sakens skull!

Köpte en Bok förut med som jag tänkte börja läsa, nån roman- spännande. Gillar mest att läsa verklighets baserade böcker men den här verkade faktiskt bra, Gravid chock  heter den.

Neehepp om man skulle göra nått, kanske sätta sig på motioncykeln:D haha, känns bara så muppigt att sitta där och trampa som en dåre, får nog bli lite situps och sånt istället

tjohej, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0