dagen börjar dra sig mot sitt slut


uh börjar bli trött. ligger här och pratar med Jack (gammelhunden) , funderar på att göra lite situps ( försöka vara duktig) sen fixa mig inför sängen och sova- trött-trött
Blir upp skapligt imorn med, ska åka in till stan till 12 och träffa Ewe, fixa lite grejer sen hem till henne så ska jag äntligen bli klippt=)  skönt

dagen idag har varit bra, helt okej med andra ord. mamma och jag åkte ju till faster på förmiddagen och fikade- det var trevligt men också ganska jobbigt med tanke på att de har två hann hundar som är väldigt intresserade av våran tös Nowa, hon var inte på samma nivå som dem så det blev en del bitchfighter från hennes sida men hjälpte det tror ni? ne, killar är bra tröga ibland =D
Efter det åkte vi hem, jag stod för maten ,fick bli köttfärsgrejs med paprika champinjoner och massa kryddor, pasta till det- super gott ;) sen kom brorsan, malin och wille ut, han skulle fixa nått med hans bil.
kl 20 började svenska turister- nått program på tvn , dom  visar turistlivet i Thailand och fy vad sugen jag blir då.
Älskling nu fyller vi spargrisen fort ;)? eller vad säger du?

njaep styra lite då, sutups vare ja!
Godnatt, sovgott snuttisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0