dagen idag!


Före klippnigen !



Efter!

Japp så blev det, kanske ingen jätte ändring, men lite längd försvann ju =/ och mer uppklippt, kortade även av luggen endel, så känns det gör det ju, men mitt hår behövde det helt klart.  det växer nog ut snart , vill ha låååååångt

Var trevligt att träffa Ewe idag, blev en runda på stan och sen ams, han även slinka in på kinabuffe och äta, men efter det mådde vi båda ganska dåligt, usch avd mätt man blir på sådan mat, men gott är det ju. Efter det åkte vi hem till henne och fixade mitt hår, sen åkte jag hem, hade så sjukt ont i huvudet, men nu känns det bättre.
När jag kom hem gick jag förbi malin och hämtade pengar till hennes löshår, det hade nämligen kommit idag så gick riktigt fort att få hem det, så hela kvällen har jag ägnat mig åt att sy ordning längderna och klippt in det på henne, jag beställde oxå ett, så det har jag också fixat med så nu har jag lite ont i fingarna, gör lite ont efter ett tag att sitta och sy förhand, försökte sy med symaskinen men det var omöjligt då det bara gled isär från varandra så dem som syr så ( har läst en del som gör det ) förstår jag inte hur det lyckas men men! Kul med löshår att det finns överhuvvudtaget, tråkigt när man lockar sitt egna till fest och sådär blir så mycket kortare så då passar det utmärkt att fylla ut håret med lite extencions, 4 av 5 tosters- kanon kul, haha

Nu ska jag snart klippa lillebror och sen krypa ner i sängen, är trött. blir upp tidigt imorn med, ska på möte kl 11 i stan, efter det blir det följa med mamma och handla, sen sticker jag till Lkpg- skönt!

Hoppas ni haft en bra dag sötnosar!

Kommentarer
Postat av: Bella

Håret ser jättefint ut! :) Blir det någon färgning snart då? ;)

2009-01-15 @ 22:40:39
URL: http://bellsibubs.blogg.se/
Postat av: ewe

snyggt, syns lite skillnad ;) tror du inte jag blev sjuk sen eller ? hade feber o allt sen när du åkt :O haha

2009-01-16 @ 16:37:41
Postat av: Erica

Håret blev ju bra :) Gymkort för min del kommer inte funka, har inte tid för det. jag får träna hemma på egen hand!

2009-01-16 @ 20:10:20
URL: http://erkiperki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0