dystra söndag

varför känns söndagar alltid så himla dystra och tråkiga?
Mannen åkte hem för en halvtimma sen och nu sitter jag och mamma och nördar framför datorn, trevligt!
Var inne i nkpg idag istället och kolla indredningsbutiken ISAK som ska gå i konkurs, tänkte att vi kunde fynda nått roligt där, men icke, det var absolut inga saker som föll oss smaken, var lite tråkiga soffor och kristallkronor som fanns- allså inget vi var uite efter!
Efter det åkte vi upp till MAxi huset och kollade lite affärer där, köpte ny mascara och puder, alltid bra, ogillar när mascarn börjar nå sitt slut, blir inge bra då! Annars har vi bara suttit här hemma och degat, suttit och skissat på lite flygblad jag ska få ut innan min start. blir nog bra.

Gårdagen blev det varken vin eller dansgolv, blev film hemma istället, och en mamma mys på det. Blev litre krångel med förfesten osv så vi struntade i det, kör på nästa helg istället.

Jag är grymt sugen på en promenad, men Malin satt redan framför tvn i pyjamas och nu ska vi se om magda har lust att ge sig ut i kylan- hoppas! annars tar jag ett bad och sen gör nån god kvällsmat !
Imorn blir det Ikea med mamma-shoppashoppashoppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0