fruktsallad

Precis ätit en mumsig fruktsallad- gottgott.
sitter och tittar på Trollkarlens hemligheter - spännade, coolt att se hur det går till men samtidigt irriterande hur "lätt" det igentligen är när man alltid suttit och inte fattat ett dugg av vad som händer, man blir nästan arg för man inte fattar, men nu blir man mer sur för att det är så lätt:D haha ajja spännande iaf.

Blev ingen promenad idag=/ Kör på en power walk imorn ensammen (bara komma ihåg det med). Istället la jag mig i ett varmt bad, skönt låg där och filosoferade och gjorde lite peeling på kroppen. Har kommit på hur myckt jag behöver lägga mig i ett solarium, måste ta tag i det snarast men känns som jag aldrig har tid när jag igentligen har massa tid, men den försvinner ändå på nått sätt, hm.
Så sugen på Ikea, även fast det känns sim jag och mannen är där jätte ofta, men imorn ska jag ju gå med mamma, och har även bestämmt mig för att köpa en del med, tex lampor och sånt.  ruuuuuligt.

Nu ska jag föna håret!


Kommentarer
Postat av: Anonym

heej! :) jo det är bra, hur är det med dig? :) oj, det där har jag ingen aning om! :/

2009-01-18 @ 22:48:13
Postat av: //tessan

2009-01-18 @ 22:48:42
URL: http://ottossun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0