godmorgon

ser pyttesnöflingor komma ner och lägga sig på marken-ingen "vår" väder som igår inte.
Hade ställt klockan på 8:40 idag, usch hatar när den ringer så får alltid bli 2 snooze innan jag ger mig.
Var tvungen att tvätta håret, var lite små skitigt så om jag hade skippat det hade det inte känts bra efter klippningen, skulle antagligen kännas mer smutsigt efter någon pillat med det massor!
Ska åka bussen in till stan nu 11, möta upp Ewe, göra ärenden sen äta lunch. Efter det blir det hem till henne.

helgen är precis runt hörnet, ska ni göra nått kul? Jag är grymt sugen på nått roligt, men än så länge ser den lugn ut, let´s dance imorgon, se lördag blir det ikea och lite inredningsbutiker, sen får vi se vad kvällen har att erbjuda.
Iallafall en himla massa mys med älsklingen, saknar han nu efter 2 nätter ensamm. 

Nu måste jag platta håret lite, sen hitta nån skön outfit!




Kommentarer
Postat av: Vicky

jo då, skönt att ha det överstökat, men känner mig lite smårolig, helt uppsvullen på ena sidan :S Ser ganska rolig ut! :)

2009-01-15 @ 17:54:20
URL: http://vickyfyhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0