Hello

jag känner mig lite trött och seg, vill hem och sova med min älskling, det bästa som finns. Men nu går inte det eftersom jag har tid på banken imorn kl 10, tiiiidigt. så måste upp tidigare så jag verkligen pignar till innan jag ska dit, ska fixa med företagskonto mm. Skönt att få det gjort.

Idag har ju somsagt jag och mamma haft en heldag på ikea. underbart.
Blev en del shopping, sprang runt där med en varsin kundvagn- kändes supermys att det bara var jag och mamma.
Fick med mig en hel del hem, lite smått och gott, farvaringsgrejs, stryckbärda ;), köksgrejer hm ja massa mer.  kul att gå runt och plocka ner det man vill ha, blir nog några rundor till innan flytten. om inte annat blir det några svängar när vi flyttat in, lättare när man har lite mått osv.
Efter ikea åkte vi runt i lite andra affärer, sen slutligen åkte vi förbi där vi ska bo så jag kunde peka för mamma vart det är, hon känner sig dock väldigt tveksam till att hon kommer hitta, men vem gör det ibörjan!?

Väl hemma har jag bara segat, plockat ner sakerna i flyttkartonger och sen kom bror, malin och Wille och umgicks ett tag, dom åkte precis hem.
Kollar lite på idrottsgalan, ska göra mig nån god kvällsmat, magen börjar bli liite hungrig tror jag bestämmt.


:)


Kommentarer
Postat av: Sandra

åhh de låter jättemysigt :) Det kommer säkert bli jättefint :) Pussis

2009-01-20 @ 16:45:14
URL: http://sandraeandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0