kult.


Håller på att klä mig och ut ur högtalarna öser jag ABBA- the winner takes it all!  KULT
Jag och mamma ska köpa semlor och åka till Mormor och morfar och fika, ska även stanna och köpa garn till Mormor så hon kan sticka ännu mera vantar :) Bästa mormor:)

Angående min "insjukning" inatt, så mår jag bättre idag har fått behålla frukosten men käner mig inte helt kry, men tillräckligt för smelor hos mormor helt enkelt. ,
Ser otroligt kallt ut ute så blir att pälsa på sig ordentligt, uggsen!

Kanske dags att kila, ha en fin dag i snön!


Kommentarer
Postat av: Anonym

usch, konstiga "magsjukor" Det gick ju en sådan där engångsgrej förra året med, en och sen var man typ frisk igen. Blä :/

2009-01-08 @ 21:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0