kvällskvisten

Vart en riktig dålig bloggdag för mig insåg jag.
Vaknade kl 14 av en extrem huvudvärk och en misstanke på att det var rödvinet som spökade, eller kanske inte bara det, blir en hel del när jag och Adeline slirar till det =) Var riktigt roligt att träffas igår, på tok för länge sen. Ute kvällen funkade men det var så jäkla mycket folk så gick knappt ta sig fram- då är det inte så super kul faktiskt, blev att storma en liten korvkiosk vid 2 hugget, sen tillbaka till Adeline- riktigt kul kväl

Men tillbaka till dagen idag, en otroligt seg dag, vaknade sent somsagt, duschade åt frukost/lunch sedan skulle vi fixa med mitt flygblad vilket var lite små kul, allt var fixat bara utskriften kvar så står jag och kollar genom texten och ser ett sjukt stav fel, var bara avbryta åka hem och fixa! men nu har jag dem klara- riktigt bra :)
Sen har vi bara kollar film film och åter film- och ätit godis, som man ska göra såna här dagar.

Nu är jag trött och ska därför sova, blir tåget in till Nkpg imorn vid halv 12 ska träffa Nettan och Wilma, gå en sväng på stan sen fixa nån god lunch- trevligt:)



Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0