min dag

Blivit lite mindre inlägg per dag ser jag =/
Men min dator har fått virus( jävla skit) så nu sitter jag på mammas.

Idag har jag varit och hämtat mina visitkort, blev riktigt bra. Sen var jag på Montle och handlade permanentvätska, blekning, och en himla massa väte samt lite kappor! redo för start på måndag :)
Bara att jag måste till banken imorn och hm vad säger man "öppna upp mitt kort till företaget"?! fick hem det på posten så sa hon att jag skulle slinka in där och bara ja fixa en kod eller vad man säger.
Även handlat lite åt mamma och sådär.

nu har jag precis fixat med ansiktsmask ( blev ingen igår) och denna kändes riktigt bra, nu har jag hållt på med mina nya produkter från Nivea i ! vecka och min hud ser riktigt bra ut nu- är alltid lite skeptiskt till såntdär men detta ska jag fortsätta med 1-2 ggr i veckan.  :)

(snygging)

 
Nu tänkte jag fixa en god smörgås av russinbrödet jag köpte idag, mums älskar sånt, sen ska jag bänka mig framför WII med supermario, mamma och jag har kanske börjat "nörda" det lite för mycket, men vad gör det, kul är det!


Kramkram

Kommentarer
Postat av: Erica

Åh kul med shoppning ;) hehe. Jag vill se visitkorten!! ;)

2009-01-29 @ 22:56:29
URL: http://erkiperki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0