proppmätt

hejhopp.
dålig uppdatering idag!
Dagen har iaf sett ut såhär, Var på banken kl 10 och träffade en som hjälpte mig med företagskontot samt lite annat vad gäller mitt privata konto- skönt att ha de gjort. Fixade även ett stort Vuxenpoäng jag fixade ett pensionsparande, 100:- / månanden som inte går att röra förens jag är 65år allså år 2053- haha.

Efter ärendet där så åkte jag och mamma in till stan för att hämta mormor så hjälpte jag henne att handla lite sen åkte vi upp och umgicks med dom ett tag, och Nowi fick leka lite med Theo, men alltid så ska hon va tråkig och lägga sig och sova. tråkbulle.  sen vart det hemfärd och jag hjälpte mamma med soppan hon skulle göra. sen storstädade jag mitt rum, dammade och allt ;) så nu är det skimmrande rent- gillar vi.
Precis ätit soppan med, varmt men supergod, så nu är jag proppmätt

Sugen på att ut och gå powerwalk men samtidigt känner jag mig så himla trött - imorgon ska jag verkligen sova ut, inget planerat imorn och det är superskönt!!

Ska kila ner och kolla vad familjen har för sig. tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0